Shipping & returns

1. Μέσω του Ιστοτοπου - E-Shop μας

Αν έχετε ήδη εγγραφεί ως πελάτης μπορείτε να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας με τη διεύθυνση e-mail σας και τον κωδικό σας. Αν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, υπάρχει σύνδεσμος για να σταλεί πάλι στο e-mail σας.

Αν δεν είστε εγγεγραμμένος και θέλετε να εγγραφείτε, επιλέξτε το σύνδεσμο [Εγγραφή] ή [Δημιουργία Λογαριασμού]. Το πλεονέκτημα που έχετε με την εγγραφή ως πελάτης είναι ότι μπορείτε να παρακολουθείτε τις προηγούμενες παραγγελίες σας και να χρησιμοποιήσετε ήδη αποθηκευμένες διευθύνσεις αποστολής χωρίς να τις ξαναγράφετε.

Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω του καταλόγου προϊόντων ή της αναζήτησης στο ηλεκτρονικό κατάστημα ή μέσω των προσφορών που εμφανίζονται στην κύρια ιστοσελίδα μας.

Προσθέστε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν στο καλάθι μέσω του συνδέσμου [Αγορά] πάνω στα προϊόντα. Στη σελίδα του καλαθιου θα δείτε την λίστα προϊόντων που υπάρχουν στο καλάθι σας και θα κάνετε αλλαγές στις ποσότητες αν θέλετε.

Όταν τελειώσετε με τις αγορές σας πατήστε στο σύνδεσμο [Καλάθι - Ταμείο] που βρίσκεται στην πάνω δεξιά γωνία των ιστοσελίδων μας και από τη σελίδα του Καλαθιού επιλέξτε "Ταμείο - Ολοκλήρωση Παραγγελίας" για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.

Στην επόμενη σελίδα θα σας ζητηθούν τα στοιχεία αποστολής και χρέωσης για να ολοκληρώσετε τις αγορές σας. Η παραγγελία σας θα έχει ολοκληρωθεί όταν πατήσετε το τελευταίο κουμπί "Ολοκλήρωση Παραγγελίας" και δείτε τη σελίδα που επιβεβαιώνει την παραγγελίας και σας ευχαριστεί.

Μόλις λάβουμε την ολοκληρωμένη παραγγελία θα λάβετε e-mail που θα επιβεβαιώνει τα στοιχεία της παραγγελίας σας και τα προϊόντα που παραγγείλατε. Αν υπάρχει οποιοδήποτε πρόβλημα επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail ή τηλεφώνου.

 

2. Μέσω E-mail

Μπορείτε να στείλετε την παραγγελία σας με e-mail στο info@beautyks.gr, αναφέροντας οπωσδήποτε τα παρακάτω:
- Το ονοματεπώνυμό σας, τον αριθμό τηλεφώνου και τη διεύθυνση σας
- Τη λίστα με τα προϊόντα που επιλέξατε
- Τον τρόπο πληρωμής και αποστολής της παραγγελίας

Προσοχή: πριν την εκτέλεση οποιαδήποτε παραγγελίας μέσω e-mail είναι απαραίτητο να απαντήσουμε εμείς στο e-mail σας για να επιβεβαιώσουμε τα προϊόντα και τα στοιχεία σας. Αν δεν υπάρξει τέτοια επικοινωνία από μας εντός 1-2 εργάσιμων ημερών, είναι πιθανό η παραγγελία σας να μην έχει παραληφθεί από μας (π.χ. το e-mail να δηλώθηκε ως ανεπιθύμητο και να διαγράφηκε). Σε τέτοια περίπτωση παρακαλούμε επικοινωνήστε ξανά μαζί μας.